Betaling
Visithven modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og JCB. Betaling vil først blive trukket på din konto, når billetten købes eller begivenheden bookes.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.

Visithven bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Ved booking på vores hjemmeside debiteres gæstens kontokort/kreditkort. Ved booking via telefon eller mail, skal reservationsbeløbet være indbetalt senest 14 dage før afgang. Ved betaling via faktura skal bookingnummer samt bestillerens navn angives. I er ikke garanteret en plads på færgen, hvis ikke dette er gjort.

Levering
Din billet eller bekræftelse på booking af begivenhed vil blive leveret til den mailadresse du har indsat ved tjek ud.

Refusion
Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Fortrydelsesret

Billetter, der er købt online via vores hjemmeside kan ikke refunderes, med mindre særlige forhold gør sig gældende. En forudbestilt pladsbillet, som endnu ikke er betalt kan afbestilles senest 14 dage før. Ved for sen afbestilling opkræves aftalens fulde beløb.

Ved særlige tilfælde eller omstændigheder, kan en meddelelse sendes til kundeservice@visithven.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, hvilken særlige hændelse der gør at du ønsker en refusion af dit online køb.

Alle sager behandles enkeltvis.

Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: kundeservice@visithven.dk